Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Empties #2

Hola chicas!

 Μαζεύτηκαν κάποια προϊόντα που είναι μισοτελειωμένα,οπότε ήρθε η ώρα να τα ξεφορτωθώ σιγά σιγά,αλλά πριν γίνει αυτό,θα τα δούμε εδώ μαζί και θα σας πω την γνώμη μου.


Θα ξεκινήσω από πάνω αριστερά και το πρώτο προϊόν είναι ένα αντρικό αντιπιτυριδικό σαμπουάν από την Ultrex με εκχύλισμα λεμονιού για λιπαρά μαλλιά. Κατά περιόδους εμφανίζεται ξηροδερμία στο κεφάλι μου,οπότε τέτοιου είδους σαμπουάν είναι σωτήρια.Μυρίζει ευχάριστα,καθαρίζει καλά την τρίχα και βοηθάει στον έλεγχο της λιπαρότητας.

Δεύτερη μισοάδεια συσκευασία είναι η κρέμα σώματος με άρωμα καρύδας από την Miss Sandy.Υπάρχει αναλυτικό review εδώ για την συγκεκριμένη κρέμα,οπότε δεν σας κουράζω με αυτό.

Μετά έχουμε ένα αποσμητικό σε σπρέι από την Adidas το Fresh Escape.Ωραίο και δροσερό άρωμα,φάνηκε πολύ χρήσιμο το καλοκαίρι μέσα στα Μ.Μ.Μ. αφού με αυτό ψεκαζόμουν για να μην μπορώ να μυρίσω τους ,ας είμαι ευγενική,ατημέλητους συμπολίτες μου. Δεν μπορώ να πω πως κρατάει η μυρωδιά για πολλές ώρες,αλλά επειδή είναι σε  μορφή σπρέι με βόλεψε να το έχω στην τσάντα και να ανανεώνομαι κατά την διάρκεια της ημέρας.

Στην συνέχεια είναι ένα conditioner μαλλιών της Elf.Καταπληκτική κρέμα μαλλιών,κάνει τα μαλλιά μεταξένια και χωρίς να τα βαραίνει καθόλου.Βάζει κάτω πολλά ακριβοπληρωμένα conditioner.Το χρησιμοποιώ χρόνια και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με ψαλίδα ούτε με κατεστραμμένα μαλλιά.Κυκλοφορεί σε 2 εκδοχές,μια με λευκή και η άλλη με κίτρινη κρέμα,η συσκευασία με την κίτρινη κρέμα είναι η καλύτερη!Το συγκεκριμένο conditioner το βρίσκω στα Oggi και στα Micros.

Μου τελείωσε μια κρέμα από Bioten της σειράς Genovate,η οποία είναι κρέμα ημέρας αντιγήρανσης και ανανέωσης με spf 15.Χαρίζει πολύ πλούσια ενυδάτωση και μυρίζει ευχάριστα.Εμένα μου έπεσε βαριά καθώς είναι  κατάλληλη για γυναίκες άνω των 45 ετών.Στα θετικά της επίσης είναι πως η συσκευασία είναι εύχρηστη με αντλία και επίσης έχει και δείκτη προστασίας.

Χρησιμοποίησα και τελείωσα ένα αντρικό αφρόλουτρο σε μορφή τζελ από την Axe το  Dark Temptation.Κάνει πλούσιο αφρό και μυρίζει πολύ όμορφα.ξέρετε,αντρίλα. Το δανείστηκα μια φορά από τον φίλο μου και μου άρεσε τόσο πολύ που του το τελείωσα :)

Επόμενο προϊόν που κοντεύει να τελειώσει είναι το αγαπημένο μου αποσμητικό από Noxzema το Pilot.Είναι roll-on και δεν περιέχει οινόπνευμα.Μυρίζει καθαριότητα και σε εμένα διαρκεί για ώρες.Σίγουρα είναι μέσα στα καλύτερα αποσμητικά που έχω δοκιμάσει και από θέμα μυρωδιάς αλλά κυρίως λόγω της προστασίας που μου προσφέρει και δεν με έχει "εκθέσει" ποτέ!


Ένα δειγματάκι που δοκίμασα και ενθουσιάστηκα είναι ένα παιδικό γαλάκτωμα σώματος από την Frezyderm με πρωτεΐνες σιταριού και χαμομήλι. Μυρίζει υπέροχα,σαν παιδική πουδρίτσα,σαν μωράκι και αφήνει σούπερ απαλή την επιδερμίδα.Αδιαφορώ αν προορίζεται για μωράκια,σίγουρα θα το αναζητήσω σε κανονικό μέγεθος αφού κάνει το δέρμα απαλό και να μυρίζει καθαριότητα μωρουδιακή!

Τελειώνω,επιτέλους,με ένα ενυδατικό αφρoντους  από Dove  με βούτυρο καριτέ και ζεστή βανίλια.Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να κάνει πλούσιο αφρό και αφήνει αρκετά ενυδατωμένη την επιδερμίδα,πολλές φορές έχω ξεχάσει να βάλω κάποια κρέμα σώματος μετά γιατί ήδη είναι ενυδατωμένο το σώμα μου και έχει μια υπέροχη ζεστή μυρωδιά βανίλιας που δεν θέλω να φύγει.


Ελπίζω να μην σας κούρασα,αν και σύντομα θα υπάρξει και άλλο τέτοιο ποστ γιατί τελείωσαν σχεδόν και τα αντιηλιακά μου,αλλά είπα να μην τα βάλω όλα μαζί γιατί θα έβγαινε τεράστιο αυτό το ποστ.Αν είχαμε κάτι κοινό,θα χαρώ να το μάθω και να σχηματίσατε και εσείς μια άποψη για τα παραπάνω προϊόντα

xxx

10 σχόλια:

  1. Είναι αρκετά βοηθητικά αυτά τα ποστ με τα άδεια προιοντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ολοκληρωμένη άποψη για κάθε προϊόν,οπότε βοηθάει στην επιλογή ή αποφυγή κάποιων προϊόντων !
      x

      Διαγραφή
  2. μου αρέσουν πολύ αυτά τα ποστ <3 :)
    Oggi πού βρισκεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν 2 καταστήματα Oggi επί της Πατησίων και ακόμη ένα στην Πανεπιστημίου,κοντά στην Ομόνοια. Έχει και στο Μοναστηράκι νομίζω αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς είναι :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα τα αφρολουτρα της Dove είναι πολυ ωραια!Πολυ ωραιο ποστ!
    φιλακιααα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχουν ωραίες μυρωδιές όντως!Ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω απόλυτα για τη μαλακτική κρέμα της Elf <3

    Nανά Μιχ <3

    http://thewomansart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά καταπληκτική μαλακτική,οτι καλύτερο έχω βάλει στα μαλλιά μου!
      x

      Διαγραφή