Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Golden Rose Londessa · Make up products review

 Αγοράζω και εμπιστεύομαι τα προϊόντα της Golden Rose-Londessa εδώ και χρόνια,πριν ακόμη γίνει trend στα μέσα δικτύωσης,οπότε φανταστείτε πόσο χαρούμενη είμαι σήμερα για το σημερινό ποστ και την καινούργια μου συνεργασία με αυτήν την αξιόλογη εταιρία!


 Πιστεύω πως δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις,μιας και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστή για τα ποιοτικά και οικονομικά της προϊόντα και ειδικά για τα καλλυντικά της.


 Ξεκινάω με ένα make up primer για ματ αποτέλεσμα και μείωση των πόρων (make-up primer mattifying & pore minimizing).Πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ.Έχει ένα ελαφρύ,λουλουδάτο άρωμα,απλώνεται πανεύκολα και αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια και έτοιμη να δεχτεί το οποιοδήποτε foundation.Λειαίνει τους πόρους και δίνει ένα θολό αποτέλεσμα,σαν ρετουσάρισμα στο photoshop.Το περισσότερο που το έχω τεστάρει είναι γύρω στις 10 ώρες(!) και σε όλο αυτό το διάστημα το μακιγιάζ μου παρέμεινε αναλλοίωτο και τελείως ματ.Δεν χρειάστηκε ούτε μια στιγμή να χρησιμοποιήσω  πούδρα στα λιπαρά μου σημεία,οπότε αυτό το primer για εμένα είναι σωτήριο,αφού για τόσες ώρες δεν χρειάζεται να ανησυχώ και να τσεκάρω κάθε λίγο το πρόσωπο μου για περιττές γυαλάδες και λιπαρότητα.Επίσης δεν περιέχει paraben,είναι oil free και το σημαντικότερο cruelty free.


 Επόμενο είναι ένα ρουζάκι (powder blush no 12 peach nude), σε μια διακριτική,ροδακινή απόχρωση.Χαρίζει μια πινελιά υγείας πάνω στα μαγουλάκια και είναι ένα "ήσυχο" ρουζ,ειδικά για αυτήν την εποχή που τονίζουμε πολύ μάτια και χείλη με σκούρα χρώματα.Βέβαια η απόδοση του χτίζεται,αν θέλετε πιο έντονο χρώμα και είναι σημαντικό πως δεν θρυμματίζεται όπως κάποια ρουζ και είναι σταθερό για αρκετές ώρες.




 Για το τέλος άφησα ένα πολυσυζητημένο και αμφιλεγόμενο προϊόν και δεν είναι άλλο από τα υγρά κραγιόν της Golden Rose,(longstay liquid matte lipstick kissroof no 05) με βιταμίνη Ε και λάδι αβοκάντο..Άκουσα και διάβασα πολλά για τα συγκεκριμένα υγρά κραγιόν και ήρθε η ώρα να διατυπώσω και την δική μου άποψη.Για αρχή να πω πως η συσκευασία έχει ένα εύχρηστο απλικατέρ,αρκετά βοηθητικό στο να απλώνεται ομοιόμορφα το προϊόν χωρίς να αφήνει κενά κατά την εφαρμογή και μυρίζει διακριτικά και ευχάριστα βανίλια,χωρίς να είναι καθόλου ενοχλητικό αφού μέσα σε δευτερόλεπτα η μυρωδιά εξαφανίζεται.Θέλω να πω σε αυτό το σημείο,πως εγώ,δεν φοράω κανένα υγρό κραγιόν χωρίς κάποιο lip balm για βάση.Αφού λοιπόν έχω ενυδατωμένα τα χείλη μου,δοκίμασα και το συγκεκριμένο υγρό κραγιόν και μου έκατσε υπέροχα!Δεν μου ξήρανε καθόλου τα χείλη,δεν τόνισε καθόλου τις γραμμές,το χρώμα έμεινε στην θέση του για ώρες και το συγκεκριμένο χρώμα το λάτρεψα.


Το μόνο που θέλει προσοχή κατά την γνώμη μου,είναι πως πρέπει να εφαρμοστεί με ακρίβεια,αφού στεγνώνει μέσα σε δευτερόλεπτα και δεν συγχωρεί τα λάθη.Για την αφαίρεση του χρησιμοποιώ ένα διφασικό ντεμακιγιάζ με ροδόνερο και αμυγδαλέλαιο και αφαιρείται εύκολα χωρίς να επιμένω ιδιαίτερα.


 Αναμφίβολα με κέρδισαν τα νέα,για εμένα,καλλυντικά της Golden Rose και ελπίζω να σας βοήθησα στην επιλογή μελλοντικών σας αγορών.Θα χαρώ να μάθω και τις δικές σας απόψεις και μην ξεχνάτε να γίνετε μέλη στο blog μου και στην σελίδα μου στο facebook για να συζητάμε και να μεγαλώνει η παρέα μας !


xxx


 

6 σχόλια:

  1. Εχω ξετρελαθεί με αυτό το 5 το κραγιόν!Φαίνται τέλειο και θέλω να το πάρω επιτέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο από τα υγρά κραγιόν της Golden Rose, αλλά με την πρώτη ευκαιρία δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα έκατσε καλά!Θα περιμένω και την δική σου άποψη :)
      x

      Διαγραφή
  3. το μόνο που δεν μου άρεσε σε αυτό το κραγιόν είναι πως αυτή η απόχρωση μου αφήνει κενά στην εφαρμογή και δεν απλώνεται ομοιόμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα πάντως δεν παρουσίασε τίποτα από αυτά που ανέφερες,μου έστρωσε πολύ καλά και χωρίς κενά.Ισως να πέτυχα καλή παρτίδα,δεν ξέρω..
      x

      Διαγραφή