Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Mini Beauty Haul

 Καλησπέρα κορίτσια μου!
 Καλή χρονιά να έχουμε γεμάτη από όμορφες στιγμές και άπειρα χαμόγελα!

 Χάθηκα τον τελευταίο καιρό αλλά τόσο οι επαγγελματικές υποχρεώσεις όσο και οι οικογενειακές και προσωπικές δεν μου άφησαν χρόνο να ασχοληθώ με το γράψιμο.Περιορισμένο χρόνο θα έχω και για 2-3 μήνες ακόμη αλλά θα προσπαθήσω να μην χαθώ τόσο πολύ αυτήν την φορά!
Ξεκινάμε με αγορές που είχα κάνει πριν τα Χριστούγεννα αλλά λόγω περιορισμένου χρόνου δεν κατάφερα ποτέ να σας τις δείξω.Το φωτογραφικό μέρος ήταν έτοιμο αλλά που χρόνος για γράψιμο...Το καλό είναι πως μέσα σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε,τα δοκίμασα κιόλας,οπότε θα σας πω και δύο πραγματάκια για το καθένα.


 Πήρα την Pallete λακ από  Schwarzkopf για όγκο μεγάλης διάρκειας.Μου άρεσε αρκετά το κράτημα της και ότι μετά χτενίζεται εύκολα χωρίς να χρειάζεται να ξεμαλλιαστείς.Δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα με τον όγκο,χωρίς κρεπάρισμα δηλαδή δεν κάνει και σπουδαία πράγματα.

 Στην συνέχεια πήρα μια πεπιεσμένη πουδρίτσα από την Inglot για ματ όψη σε στρογγυλή συσκευασία freedom system 3S no 303.Πάρα πολύ ωραία πούδρα,που δεν περιέχει λάδι και βοηθάει την επιδερμίδα να παραμείνει ματ για ώρες.Δυστυχώς νόμιζα πως θα χωράει σε κάποια συσκευασία άδεια που έχω αλλά είναι μεγαλύτερο το ταψάκι της, έτσι μου έμεινε το ανταλλακτικό στο χέρι.

 Δύο βερνίκια στην συνέχεια,ένα top & base coat από Sixteen cosmetics και ένα υπέροχο γκρι χρώμα από Beauty Line Cosmetics.Η βάση είναι καταπληκτική,κρατάει το οποιοδήποτε βερνίκι να διαρκεί πάνω από εβδομάδα και ξεβάφω τα νύχια μόνο όταν αρχίζω να βαριέμαι το χρώμα τους.Δυστυχώς δεν έχω το νούμερο από το βερνίκι της Beauty Line αλλά είναι ένα όμορφο,σκούρο γκρι χρώμα,στεγνώνει σχεδόν σε 2 λεπτά και με δυο στρώσεις έχετε σούπερ χρώμα.


 Ήθελα ένα κόκκινο χριστουγεννιάτικο χρώμα και φυσικά διάλεξα το νο.17 από Golden Rose και την  Velvet Matte σειρά,ένα κόκκινο ψυχρό,με πιο μπλε υποτόνους ιδανικό για τις πιο λευκές επιδερμίδες.Πήρα και ένα lipgloss στο νο.11 light pink από  Korres και δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα.Αφήνει ένα ωραίο απαλό ροζ χρώμα στα χείλη αλλά είναι αρκετά κολλώδες και τώρα με τους αέρηδες κολλάνε τα μαλλιά μου πάνω στα χείλη και με εκνευρίζει τρομερά αυτό,Ισως το ξαναχρησιμοποιήσω το καλοκαίρι,αλλά και πάλι δεν ξέρω..


 Για το τέλος δύο μολύβια χειλιών που αγοράζω ξανά και ξανά και είναι safe επιλογές για το καθημερινό μου μακιγιάζ είναι το νο.126 από Sixteen Cosmetics και το νο.06 Satin Mauve από Essence.Είναι πολύ μαλακά και βουτυρένια και συνήθως τα χρησιμοποιώ  χωρίς κάποιο κραγιόν από πάνω,αφού είναι απίστευτα σταθερά και μου αρέσουν τα χρώματα τους,

 Αυτά λοιπόν ήταν τα τελευταία ψώνια μου για το 2016 και ελπίζω να σας βοήθησα για μελλοντικές αγορές σας.Χρόνια πολλά και πάλι και καλή μας χρονιά με υγεία,αγάπη και ότι καλύτερο για τον καθένα μας!


xxx

4 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Ελένη μου, εύχομαι ένα υπέροχο 2017!!! Εγώ τα lip gloss τα χω σχεδόν καταργήσει ακριβώς επειδή κολλάνε τα μαλλιά μου και τα έχω και συνέχεια κάτω!!! Η πούδρα απο Inglot φαίνεται πολύ ωραία!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Κατερίνα μου,με υγεία και ότι καλύτερο σου εύχομαι!
    Άσε παρασύρθηκα με το lip gloss και θα πάει χαμένο.Αν ψάχνεις για πουδρίτσα με ματ τελείωμα,σου την προτείνω ανεπιφύλακτα :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραια τα πραγματακια σου! θελω εντυπωσεις από το top coat! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου είναι πάρα πολύ καλό και ειδικά για τα λεφτά του!Μου κρατάει μια εβδομάδα χαλαρά το χρώμα και χωρίς να φθαρεί καθόλου :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή