Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Empties # 5

Τον τελευταίο καιρό,κατάφερα και τελείωσα αρκετά προϊόντα,τόσο σε περιποίηση όσο και μακιγιάζ.Στην σημερινή ανάρτηση θα δούμε τα προϊόντα της περιποίησης και σε λίγες μέρες θα έρθει και το ποστ με τα προϊόντα μακιγιάζ.Σκέφτηκα να τα χωρίσω για να είναι πιο εύκολο και για εσάς να μην διαβάζετε πολλά και μπερδεύεστε αλλά και για εμένα να μην γράφω με τις ώρες...


Ξεκινώντας από αριστερά,τελείωσα το αφρόλουτρο peeling σώματος με δικταμέλια,μέλι και κουκούτσια ελιάς από την Bioselect.Προσφέρει μια ήπια απολέπιση και μυρίζει μελένια.Είναι ιδανικό για συχνή χρήση χάρη στους λεπτούς και μικρούς κόκκους που περιέχει.

Επόμενη είναι μια αντιγηραντική κρέμα προσώπου με πανθενόλη και υαλουρονικό οξύ από την Sostar.Όσες κρέμες έχω δοκιμάσει από την Sostar,με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη.Η συγκεκριμένη μου άρεσε ακόμη περισσότερη γιατί έχει και spf 30,έναν σχετικά μεγάλο δείκτη προστασίας.Σας προτείνω να δοκιμάσετε ανεπιφύλακτα τις κρέμες από την συγκεκριμένη εταιρία,που είναι ελληνική και έχει και πάρα πολύ οικονομικά και ποιοτικά προϊόντα

Τελείωσα ένα ασετόν της ιταλικής εταιρίας Luxe.Τίποτα το ιδιαίτερο,ξεβάφει μια χαρά και το βρίσκω στα Oggi

Μια κρέμα χεριών με άρωμα βιολέτας από την Blue Scents.Δεν μπορώ να κρίνω αν έκανε καλή δουλειά η συγκεκριμένη κρέμα γιατί δεν έχω πρόβλημα ξηρότητας στα χέρια μου αλλά μπορώ να πω με σιγουριά πως όποτε την έβαζα,με ρωτούσαν τι άρωμα φοράω.Την Blue Scents την έχω λατρέψει για τα τρομερά αρώματα τους και την εκπληκτική τους διάρκεια.Οπου βρείτε προϊόντα της,αγοράστε τα χωρίς δεύτερη σκέψη και θα με θυμηθείτε(ειδικά τα γαλακτώματα για το σώμα..αχ αχ απίστευτες μυρωδιές).

Ακόμη ένα προϊόν από Bioselect,το τονωτικό βούτυρο σώματος με δικταμέλια και σταφύλι.Πλούσιο βούτυρο,πολύ ενυδατικό και καθόλου λιπαρό.Στην αρχή μύριζε πολύ έντονα αλλά αργότερα όχι και τόσο και αυτό βοήθησε στο να το τελειώσω και να μου χάρισε μια υπέροχη ενυδάτωση,ειδικά τους πιο κρύους μήνες.Καταπληκτικό βούτυρο σώματος,ιδανικό για τον χειμώνα.

Επιτέλους τελείωσε το αποσμητικό από Sanex που δυστυχώς το είχα πάρει σε μια προσφορά που είχα βρει 1+1 και κατάφερα και τα τελείωσα και δεν θα τα ξανααγοράσω ποτέ.Δεν μου άρεσαν καθόλου,δεν έκαναν απολύτως τίποτα,δεν θέλω να τα ξαναδώ μπροστά μου.

Δυστυχώς μου τελείωσε και ένα ακόμη βούτυρο σώματος με άρωμα σοκολατένιων μπισκότων της SC Body Food Cosmetics.Αυτό το βούτυρο ήθελα να το φάω,πιστέψτε με!Ωραία,βαθιά ενυδάτωση σε συνδυασμό με σοκολατένιο άρωμα,νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω περισσότερα,πραγματικά ένα καταπληκτικό προϊόν που θρέφει την επιδερμίδα και αναστατώνει τις αισθήσεις με το άρωμα του.Αυτό και άλλα υπέροχα προϊόντα θα τα βρείτε στο Ginger Mary Cosmetics  


Θα περάσω και σε κάποια δειγματάκια,για αρχή δοκίμασα την αντιρυτιδική κρέμα για πρόσωπο,μάτια και λαιμό της Bepanthol.Αν και αγαπώ τα προϊόντα της Bepanthol,η συγκεκριμένη κρεμούλα δεν μου έκατσε καλά.Με το που την έβαλα κάτω από τα μάτια,άρχισαν να δακρύζουν και δεν σταματούσαν με τίποτα.Στο πρόσωπο έστρωσε σχετικά καλά αλλά στην περιοχή των ματιών δεν τολμούσα να πλησιάσω και αμέσως ξεκινούσε το δάκρυ και για αυτό σίγουρα δεν θα την αναζητήσω,

Πάλι Bioselect και αυτήν την φορά έχουμε ένα ενδυναμωτικό σαμπουάν και μια φυσική αναδομητική μάσκα μαλλιών.Τα δειγματάκια αυτά τα δοκίμασε ο φίλος μου γιατί χρειάζεται κάτι πιο ενδυναμωτικό για τα μαλλιά του και έμεινε πολύ ευχαριστημένος αλλά είδα και εγώ την αλλαγή στα μαλλιά του.Μόλις με 3-4 δείγματα τα μαλλιά έδειχναν πιο πλούσια και φαινόταν πως είχε βελτιωθεί η ποιότητα της τρίχας.

Τελειώνοντας,δοκίμασα την κρέμα της Frezyderm για τον λαιμό και το περίγραμμα του προσώπου(neck contour and jaw line).Την χρησιμοποίησα για 2 εβδομάδες και δεν είδα κάποια διαφορά.Δεν ξέρω αν θέλει περισσότερο καιρό για να φανούν κάποια αποτελέσματα.Αν κάποια από εσάς την έχει δοκιμάσει,θα χαρώ να μου γράψετε την άποψη σας.

Ακολουθεί σύντομα και το επόμενο empties άρθρο με περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ που κατάφερα να τελειώσω.Περιμένω τα σχόλια σας και να ανταλλάξουμε απόψεις!



xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου