Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

L'oreal Professionel Tecni Art dry shampoo · Review

 Κυριακή σήμερα και αφού δεν τα κατάφερα να πάω για βουτιές,είπα να καθίσω και να σας γράψω για ένα στεγνό σαμπουάν που ανακάλυψα και μου άρεσε πάρα πολύ,αν λάβετε υπόψη σας πως δεν είμαι λάτρης αυτών των σαμπουάν, αυτό πραγματικά με κέρδισε.


 Μιλάω για το στεγνό σαμπουάν από L'oreal Professionel και την επαγγελματική σειρά της, Tecni Art ,το Morning After Dust dry shampoo.Πραγματικά απορώ πως δεν έχω διαβάσει κάποια κριτική για αυτό το υπέροχο προϊόν και χαίρομαι που το ανακάλυψα και σας το παρουσιάζω.

 Ως επαγγελματικό προϊόν είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του,αλλά αξίζει τα λεφτά του. Βοηθάει στο να εξαφανίζει την λιπαρότητα και να ανανεώνει το χτένισμα στο λεπτό.Το επίπεδο κρατήματος του είναι χαμηλό,γεγονός που εμένα μου αρέσει αφού το θέλω ίσα ίσα για κάποιες ώρες να μου δώσει λίγη φρεσκάδα στο μαλλί πριν λουστώ.


 Το σημαντικό είναι πως δεν αφήνει αυτά τα αντιαισθητικά ασπράκια που αφήνουν όλα τα άλλα στεγνά σαμπουάν που έχω δοκιμάσει.Με το που το ψεκάζω στις ρίζες μου,κάνω ένα ελαφρύ μασάζ και άμεσα το μαλλί παίρνει τον επιθυμητό για εμένα όγκο χωρίς να φαίνεται καμιά ασπρίλα και να πρέπει να τρίβω συνέχεια μέχρι να εξαφανιστούν όλα τα υπολείμματα.
 Να μην ξεχάσω να αναφέρω πως μυρίζει υπέροχα,λουλουδάτα και φρεσκάδα δίνοντας αμέσως ένα αίσθημα  καθαριότητας !

 Ξέρω πως πολλές αγαπάτε τα στεγνά σαμπουάν για αυτό ελπίζω να σας βοήθησα με αυτό το επαγγελματικό προϊόν που ανακάλυψα και με ενθουσίασε.



xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου