Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

October Favourites

 Τελειώνει ο Οκτώβριος,αλλά η καλοκαιρία δεν λέει να τελειώσει και ας περιμένουμε πως και πως να βάλουμε τα πιο χουχουλιάρικα μας ρουχαλάκια.Που θα πάει όμως,σιγά σιγά θα βρούμε την ευκαιρία να βάλουμε τα κασκολάκια μας και τα πουλοβεράκια μας.

 Σήμερα είμαι εδώ για να δούμε μαζί τι αγάπησα λίγο περισσότερο τον Οκτώβριο και πραγματικά τα χρησιμοποιούσα κάθε μέρα με ευλάβεια.Τα περισσότερα είναι προϊόντα μακιγιάζ και ένα προϊόν για τα μαλλιά.


 Πάμε να τα δούμε λοιπόν !

 Θα ξεκινήσω με το Lumitouch primer από  Erre Due.Είναι ένα προϊόν που άλλαξε ως προς το καλύτερο την βάση μου πριν μπει το founfation.Δίνει μια φωτεινότητα και μια υπέροχη λάμψη στο τελικό αποτέλεσμα,χωρίς όμως να φαίνεται πως γυαλίζει το δέρμα λόγω λιπαρότητας αλλά λόγω μιας "φυσικής" υγείας της επιδερμίδας.Επιπρόσθετα δίνει και μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ,κάτι που πραγματικά χρειάζομαι,αφού πρέπει να μένω αρκετές ώρες βαμμένη.

 Το προϊόν αποκάλυψη όμως,δεν είναι άλλο από το υγρό highlighter της  Seventeen !Είναι το ideal cover liquid concealer no 01.Λόγω ονομασίας,νόμιζα πως είναι concealer,έλα όμως που δεν είναι.Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε υγρό highlighter,δίνει μια καταπληκτική λάμψη,που διαρκεί για ώρες!Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!Φωτίζει υπέροχα και κυριολεκτικά το έχω λιώσει.Σε μέρες που δεν βάφομαι,απλά το φοράω και αμέσως γίνομαι λαμπερή και φρέσκια.

 Το κραγιόν που έβαζα και ξαναέβαζα και έχω πάθει μια έμμονη,είναι το νούμερο 28 από την velvet matte σειρά της  Golden Rose .Ένα υπέροχο μοβ χρώμα,άκρως ιδιαίτερο και εντυπωσιακό.Το φοράω κάθε μέρα και κάθε μέρα με ρωτάνε πιο κραγιόν φοράω. Όσες είστε τολμηρές με τα χρώματα,αξίζει να το έχετε στην συλλογή σας.

 Επίσης από Golden Rose είναι και το eyeliner που ξεχώρισα και το φορούσα καθημερινά.Διαθέτει ένα πολύ εύκολο πινελάκι και πλούσιο μαύρο χρώμα.Έχει πολύ καλή διάρκεια και μπορείς να κάνεις είτε λεπτή είτε πιο χοντρή γραμμή,χαρίζοντας ένα έντονο βλέμμα.


 Τελευταίο είναι ένα προϊόν για τα μαλλιά από την Bioshev .Ένα σύμπλεγμα μεταξιού και κερατίνης που βοηθάει στην αναδόμηση της τρίχας και εννοείται πως  ξεμπερδεύει τα μαλλιά στο λεπτό.Κάνει τα μαλλιά τόσο απαλά και μεταξένια,που με κάνει να το χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα,αφού τους χαρίζει και ένα ωραίο άρωμα και νιώθω πως τα περιποιούμαι σε βάθος.

 Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα ακατάπαυστα !Φυσικά περιμένω να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω ή αν έχετε να μου προτείνετε κάτι καλύτερο σε σχέση με τα προϊόντα !

 Μην ξεχνάτε να μείνετε συντονισμένοι σε Facebook & Instagram γιατί έρχονται πολλά όμορφα πραγματάκια!



xxx

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και αναλυτικό post!Τα κραγιόν της golden rose τα αγαπώ!Το primer της erre due θα ήθελα να το δοκιμάσω καθώς είμαι στην αναζήτηση ενός τέτοιου προϊόντος!Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το concealer της seventeen.Η πωλήτρια μου το προώθησε ως concealer αλλά δεν μου άρεσε ως προς την απόχρωση και το χρησιμοποιώ ως highlighter!Είμαστε νέες στο χώρο του bloggin, αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μας blog. :) greekgirlslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ :)
    Πραγματικά είναι εξαιρετικό ως highlighter και απορώ που η εταιρία δεν το προωθεί ως τέτοιο!
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή